Selecteer een pagina

Over ACIST – the power to 

ACIST Medical Systems is een internationaal bedrijf in de healthcare sector gespecialiseerd in diagnostische beeldvorming voor de interventiecardiologie. ACIST heeft 3 innovatieve producten ontwikkeld die wereldwijd in meer dan 70 landen worden verkocht.

Wereldwijd werken er ruim 350 medewerkers bij ACIST vanuit verschillende locaties. Het hoofdkantoor is gevestigd in Eden Prairie (Minnesota, USA) en daarnaast zijn er kantoren in Silicon Valley, Tokio en Heerlen.

In Heerlen werken circa 75 medewerkers die  verantwoordelijk zijn voor de verkoop, service en distributie van de verschillende producten binnen EMEA. In de Benelux, Frankrijk, Duitsland en de UK gebeurt dit samen met de eigen sales- en clinical teams, in de andere landen werkt ACIST nauw samen met distributeurs.

De missie van ACIST is ‘the power to’ en dat geldt ook voor onze medewerkers. Bij ACIST weten we dat teamwork belangrijk is en dat een goede bedrijfscultuur de sleutel is tot succes. Het team van ACIST bestaat uit internationaal georiënteerde mensen met een passie voor innovatie en samenwerking. Mensen die trots zijn om te werken voor een medtech bedrijf met producten die helpen het leven van patiënten te verbeteren. Mensen die iedere dag het verschil maken.

At ACIST our products and our people have the power to make a difference….every day.

Opdrachtomschrijving

Stageweek: Week 16, dinsdag 16 t/m vrijdag 19 april 2019

Contactpersoon: Ralph van Stokkum

Adres:  Argonstraat 3, 6422 PH, Heerlen

Opdrachtomschrijving: Klachten afhandeling van medische verbruiksartikelen bij ACIST

Klachten komen binnen bij Customer Service, worden behandeld en onderzocht en afgesloten door de kwaliteitsafdeling. Indien meer informatie nodig is of producten worden niet teruggestuurd voor onderzoek is het de rol van Customer Service om dit te regelen.

Opdracht:

  1. Inventariseer het klachtenafhandelingsproces van medische verbruiksartikelen bij ACIST en maak een flow diagram hiervan inclusief verwijzing naar de gerelateerde procedures.
  2. Kijk of er zaken verbeterd kunnen worden voor wat betreft het proces, de communicatie en de tijdsduur van de verschillende processtappen.